onderweg naar Toledo

24 april 2018 - Granada, Spanje

Nu op weg naar Toledo. Vanmorgen afscheid genomen van een groep Franse studenten die tegenover ons stonden op de camping. Even Nederlands geleerd: de "g"roetjes en tot ziens en ik kreeg Kusjes. Lief he, want wij hadden niet geklaagd, maar het was een Franse Madam over herrie in de douche. Nou we hebben nog nooit zulke voorbeeldige pubers op kamp gezien (ik noem geen namen lezers!!!) maar daar kunnen Nederlanders een puntje aanzuigen. Via Jaén, de stad van de olijfolie, zie filmpje gereden. Nu ook foto's van de wijngaarden in de buurt van Valdepenas. We vonden de kleur van de grond steeds zo mooi maar konden niet overal stoppen met de camper. Nu wel gelukt hopen we. Onderweg nog een paar prachtige rotsformaties gezien. Sierra Nevada achter ons gelaten. Is niet te doen met onze camper en knieen.

We overnachten vandaag in Puerto Lapice waar Miguel de Cervantes woonde schrijver van o.a. Don Quijote. Provincie Castilla La Mancha: kaal en veel wind. en we zien 3 molens haha.

119.524 km stand. 297 km. gereden.

1. Evert--Herman en Yvonne:
    26 april 2018
    Wauw is wel heel bijzonder om te zien. Jullie blijven steeds weer mooie en bijzondere ervaringen op doen. Super, dat maakt de reis ook spannend denk ik. Blijf doorgaan en geniet van ieder moment. Wederom heel veel plezier. Groetjes Yvonne en Evert-Herman