Torremolinos

19 april 2018 - Torremolinos, Spanje

20180419_210817We zijn nu een paar dagen als oudjes aan het bijkomen aan de Costa del Sol. Een beetje fietsen langs de boulevard, genieten op een terras, mensen kijken, shoppen, het barst hier van de Britten en Duitsers en Nederlanders, hotels nu al helemaal vol, stranden helemaal leeg, vliegtuigen komen en gaan, Britten als vanouds binnen een uur knal rood verbrand. Mijn knie heeft een beste opdonder gehad dus een beetje poco poco. We gaan toch morgen richting Granada, waar ik zo graag naar toe wil. Vanmiddag toch weer een eindje gefietst met een paracetamol en het ging wel weer. We hebben het oude Torremolinos per fiets en lopend verkend en lekker gewinkeld, eindelijk zomerkleding gekocht. Het kost hier geen drol. Op de camping hebben we Spaanse buren en die kletsen je de oren van de kop en wij verstaan ieder woord (niet), maar we begrijpen elkaar wel.

Morgen gaat het water eraf, dus we hebben net voor de zekerheid maar alvast een douche genomen. Tja met die Spanjaarden weet je het maar nooit he? En we gaan zo uit eten, want we hebben nog geen gas, nou ja 1 pitje.

1. Jolanda:
    19 april 2018
    Heerlijk nu echt een luier vakantie...zon zee en kopen maar hihihi ziet er goed uit xxx