binnendoor naar Nationaal Park Serra da S. Mamede

3 april 2018 - Porto, Portugal

km. stand 118.003 gereden 190 km.

Onderweg: door uitlopers van de serra da Estrela waar we gezien hebben dat er vorig jaar enorme bosbranden zijn geweest. kilometers en dat kunnen we nu nog ruiken. Wat zullen de bewoners een angst hebben gehad. We zagen een dood beest. Ik zei: dat is een egel, Nee zei Ap: hij heeft een bontje aan. Vervolgens rijden we richting Nationaal park serra da S. Mamede alweer dichtbij de Spaanse grens. We kiezen voor een camping om alle accu''s op te laden en spreken voor het eerst weer Nederlanders Aniek en Ruud. De beheerders van de SVR camping. Al 7 jaar. De omgeving staat ons zeker wel aan. Nu het weer nog. jullie kunnen even op hun facebookpagina kijken (hebben wij nog niet gedaan hoor) http://www.facebook.com/campingbeiramarvao we denken hier nog lekker te kunnen fietsen/wandelen/genieten v.d. plaatselijke gastronomie e.d. ongerepte natuur vooral/stilte schitterend

1. Evert--Herman en Yvonne:
    4 april 2018
    Groot gelijk. En jullie zouden sowieso ieder moment moeten genieten met wat jullie allemaal zien en beleven. Geweldig en geniet lekker verder van al dat moois wat er op jullie weg komt.
    Heel veel plezier en de hartelijke groetjes van ons.😄😄😄