Serpa Etiketten en vroeger

12 april 2018 - Serpa, Portugal

Lekkere PortNog even een anekdote. Het is slecht weer..

Vroeger weekten we tijdens onze vakantie de etiketten van de fles als we iets bijzonders of wat lekkers hadden geproefd en in Nederland later proberen te bemachtigen. We hebben vele wijnreizen gemaakt met Klaas en Beppie en ook flessen meegesmokkeld in onze vouwwagen. Nu maken we er maar gauw een foto van. en over de Port nog even dit...we hebben voor etalages gestaan in Gaia de vaten gezien de portohandelsstad!! Liefhebbers van Kopke mmmm. Ja hoor. Ria en Joni. Maar even over oma Zus, mijn (schoon)moeder. Zij was absoluut tegen alcoholgebruik, maar...door ons heeft ze toch af en toe 1 glaasje voor het slapen gaan gedronken voor de bloeddruk. De port smaakt mij voortreffelijk en met dit weer i.p.v. een bb. 's avonds voor het slapengaan.

1. Jan:
    12 april 2018
    Dat heb ik wel eens van Oma zus gehoord idd.
    Maar ze verdunde hem wel met jus d'orange.

Hoop dat het weer beter gaat worden aankomende dagen, hier knapt het weer mooi op.
    Geniet nog van jullie vakantie!
  2. Els en Henri:
    14 april 2018
    Wat is het toch mooi om te lezen wat jullie allemaal beleven en zien, super om te volgen, geniet maar lekker van jullie super mooie reis, groetjes van ons