Serpa

11 april 2018 - Serpa, Portugal

118.518 km. stand. 218 km. gereden.

We hebben Lissabon verlaten via  de Vasco da Gama een tuibrug van ruim 17 km. lang. Het is één van de langste bruggen ter wereld. Helaas is het filmpje mislukt, want het begin staat er niet op.

Onderweg zien we een man "konijnen"voer plukken. Maar nee, het bleken wilde groene asperges te zijn. Die groeien hier tussen de olijfbomen en overal in de bermen.

We zijn nu op een camping in Serpa. In Serpa en omgeving staan piep kleine huisjes van klei en aarde.

1. Evert--Herman en Yvonne:
    12 april 2018
    Lijkt mij een heel bijzondere ervaring. Sowieso is wat jullie tot nu toe allemaal zien en meemaken een onvergetelijke ervaring en dat is gewoon super. Lekker zo doorgaan en blijf genieten want het is het zeker waard. Hartelijke groeten van ons en nog heeeel veeeeel reisplezier.😊😊
  2. Jolanda:
    Wat leuk om weer mee te reizen, jullie maken er wat moois van, dit is toch tof, ga lekker zo door, hopelijk lezen we binnenkort over lekker buiten leven en barbecue's oke